2012.06.21. 10:59

A G osztály hosszú pályafutását katonai terepjáróként kezdte, és ez a szerep még ma is jól áll neki. Számtalan változat készült már, a hatkerekű teherjárműtől a rövid parancsnoki autóig, de egyik sem olyan impozáns, mint a GWF hatalmas pick-upja.

A német tuningcég egy 2002-es G500-as luxusterepjárót kaparintott meg, ebből építették ezt a 6,3 méter hosszú platós járművet. A karosszéria megnyujtásával azonban nem elégedtek meg: a jelentős hossz ellenére igyekeztek megőrizni az autó kiváló terepjáró-képességét, ehhez pedig óriási traktorgumikat használtak, amelyek nem csak a karosszéria vonalából lógnak ki oldalanként vagy harminc centivel, de az autó magasságát is 2,2 méterre növelik.

Az egyszerű külső és a mattfekete szín persze megtévesztő lehet, de ez az átalakítás a látszat ellenére nem igénytelen félmunka. A 2,8 tonnás óriás-Mercedesért ennek megfelelő árat is kérnek: 125 ezer eurót kérnek érte, ami a legdrágább gyári Mercedesek árával vetekszik.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.