A Toyota Goodwoodban vitte pályára a 2000GT SEV-et, melyből azonban hiányzott a veterán sportkocsi kétliteres sorhatosa. A japánok merőben új műszaki tartalommal töltötték meg a 2000GT karosszériáját – elektromos hajtást tettek bele, szokatlan módon kézi váltóval.
A 120 kilowattos (163 lóerős) villanymotorral akár 200 km/h-s sebességet is képes elérni a hátsókerekes Toyota. Az energiát egy 35 kilowattórás lítium-ion akkumulátorból nyerik, ám az autót felszerelték napelemekkel is, melyek a motorháztetőre és a hátsó szélvédő helyére kerültek. A manuális váltó beépítésével a japán gyártó a vezetési élményt igyekszik fokozni, de a tervek szerint a hatótáv is nőhet a CVT-s társakhoz képest.
A 2000GT kasznijában tesztelt technológiát a Toyota előbb egy városi autóval vinné sorozatgyártásba, ezt követően kerülhetne sportautóba. A végleges változat a Tesla Roadster 2015-re tervezett utódjának ellenfele lehet.