Amikor nemrégiben az Égéstér-adásunk vendége volt, akkor még csak halvány lehetőségként merült fel az, hogy a tavalyi év legsikeresebb hazai autóversenyzője - Michelisz Norbert - esetleg márkát váltana. Erre nem sok esély volt, hiszen az anyagi lehetőségek meglehetősen behatároltak, a Zengőmotorsport sem lapátolja a pénzt egyik sarokból a másikba.
Így lényegében egy kisebbfajta csodával ér fel a tény, hogy a WTCC-be nagy erőkkel visszatérő Honda megszavazta a bizalmat és nem kisebb fegyvertény az sem, hogy Zengő Zoltánnak sikerült előteremtenie azt a hátteret, melynek birtokában egyáltalán egyenrangú félként ülhettek le tárgyalni. A félreértések elkerülése végett: gyári támogatású csapat lesz, nem a két gyári versenyző mellé kerül Norbi harmadiknak, de ugyanazt a technikát kapja meg.
Ehhez persze kellett a végtelenül szimpatikus Michelisz Yokohama Trophyja, tehetsége és remek teljesítménye is - ezt ne feledjük. Komoly előrelépés ez mindenki számára, hiszen bármilyen jó alap is volt az E90-es BMW, az idő eljárt felette, a DTM-felé fordult gyártó szinte nem fejlesztette, ráadásul már megjelent a váltótípus, így a jövőben sem várható, hogy képesek alkalmazkodni a WTCC hamarosan változó szabályaihoz. Szép volt, jó volt, ne feledjük, hogy óriási sikereket ért el a hátsókerekes autóval, de tovább kellett lépni és ezt a lehető legjobb irányba tették meg.
Az olasz JAS Motorsport által felkészített Honda az elérhető legmodernebb technika, a szezon végén már megmutatta erejét és a benne rejlő potenciált, ráadásul Norbi érti az elsőkerekes autókat, így - immáron gyári versenyzőként - remek eséllyekkel vág neki az idei szezonnak.
Mi pedig - természetesen - drukkolunk neki. Hamarosan elkészül interjúnk is, maradjanak velünk, akad még meglepő bejelenteni való. Addig is: hajrá Norbi!