Az AMG stratégiája nem egészen világos, ami a motorok alkalmazását illeti. A legtöbb modellben már lecserélték a szívó V8-asukat egy újabb, 5,5 literes biturbóra, a C osztály viszont megtartja a 6,2 literes, felöltő nélküli blokkot, legalábbis egyelőre. A C 63 AMG Edition 507 azonban erősebb lesz, 457 helyett 507 lóerőt hoznak ki belőle.
Az egyáltalán nem meglepő, hogy a motorban még bőven vannak tartalékok, hisz ugyanez a blokk a CL-ben 525, az SLS-ben pedig 575 lóerőt ad le – inkább az a meglepő, hogy a Mercedesnél engedték, hogy a kis C osztály sportváltozata erősebb legyen. Ilyen arányú teljesítmény-növekedés a menetteljesítményeken persze alig látszik: a gyorsulási idő 0-ról 100 km/h-ra 4,5 helyett 4,3 másodperc lett a beavatkozás nyomán, amit aligha érezni, hisz ülésbe préselni az előző változat majdnem ugyanilyen jól tudott. A végsebesség pedig ugyanúgy 250 vagy 280 km/h, attól függően, hogy valaki rendel-e AMG Driver's Package fantázianevű feláras extrát vagy sem.
A motoron kívül elsősorban az autó megjelenését igyekeztek feldobni: itt is megjelentek a Black Series változatra jellemző nyílások és domborulatok a motorháztetőn, és újak a 19-es felnik is. A kerekek mögött elég látványosak a szériatartozékként járó kerámia féktárcsák a vörösre festett nyergekkel. Az 507 Edition a Genfi Autószalon egyik kisebb újdonsága lesz. Az autót megrendelni áprilistól, átvenni júniustól lehet majd.