A Morgan sem bírta tovább Kína nélkül
A legidősebb brit autómárka, a Morgan is megpróbálkozik a kínai piacon. A malverni székhelyű cég nem remél a Bentley-éhez, vagy a Rolls-Royce-éhoz hasonló sikert a Távol-Keleten, azonban sokat jelentene nekik, ha lenne igény a klasszikus stílusra.
A Morgan a közelmúltban nyitotta meg első kereskedését Kínában. Az ázsiai terjeszkedés alatt a Aero Plus 8 és az Aero Coupe modellekre koncentrálnak, céljuk pedig mintegy ötven autó értékesítése évente. Bár a vállalat éves termelése ezer autó alatt van, a közel másfél milliárd lakosú ország piacán félszáz autó nagyon kevésnek hangzik. Az óvatoskodás oka az, hogy arra a fajta klasszikus luxusra, amit ők képviselnek egyelőre nem tudni, lesz-e igénye a kínai felsőosztálynak.