2014.02.05. 13:44

Úgy néz ki, a franciák elégedettek voltak a tanulmányautó fogadtatásával, mert alig változtattak valamit rajta, mielőtt gyártásba küldték volna. A módosítások többsége is az előállítási költségek alacsonyan tartását szolgálja.

A fotók tanúsága szerint a legnagyobb eltérés a tanulmányhoz képest, hogy itt nem hagyták ki a középső ajtóoszlopot, tisztán LED-es fényszórók helyett hagyományos lámpákat alkalmaztak, és a tükörházak is konvencionálisabb kialakításúak. Kívül az autó jellegzetes karakterét adó gumipuklis műanyag betétek is sötétebb színűek lesznek, a tanulmány világosszürkéje helyett sötétszürke és barna változatok láthatók a képeken. Belül is akad egy-két változás, amilyen az alul-felül lapított helyett felül kerek kormánykerék.

Az összhatás azonban tökéletesen ugyanolyan, mint a tanulmány-változat esetében, és a vevőknek alighanem ez számít majd. A látszatra Skoda Yetihez hasonló méretű modellt megfizethető, de ötletes családi mindenesnek szánják, amely praktikus, de egyszersmind határozott egyéniség, szokatlan ötletekkel. Az autó külsejét is igyekeztek érdekessé tenni, de a Citroen belül sem tűnik majd konfekció-autónak. Manapság legalábbis még nem elterjedt, hogy minden információ két képernyőn jelenik meg a sofőr előtt, ahogy a látszatra háromszemélyessé tehető első üléssor sem.

A legtöbb lényeges részlet persze még előttünk is ismeretlen, de hamarosan egyenest a bemutató helyszínéről szolgálunk majd további információkkal az új Citroennel kapcsolatosan.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.