Az angliai Birminghamben mutatta be felfrissített áruszállítóját a Renault. Az új Master külsejében nem fedezhetünk fel radikális változásokat az elődhöz képest: mindössze a hűtőrácson változtattak, és egy nagyobb Renault-logót pattintottak az orrára.
Faragtak azonban a 2,3 literes dCi dízelmotoron, mely négyféle teljesítményszinttel érhető el: van belőle 110, 125, 135 és 160 lovas is. A franciák elsősorban a fogyasztásra és a károsanyag-kibocsátásra feküdtek rá, ígéreteik szerint mindkét adatot sikerült csökkenteni. A még gazdaságosabb fuvarozást segíti a kapcsolható ECO-mód, mely elsősorban rakomány nélkül használatos: a nyomaték és a légkondi szabályzásával spórol az üzemanyagon.
Emellett Hill Start Assist segíti az emelkedőn való elindulást, az elektronikus menetstabilizátort pedig kimondottan a teli raktérrel való közlekedéshez optimalizálták. A ráncfelvarrott Master továbbra is a Fiat Ducato, a Ford Transit és a Mercedes-Benz Sprinter versenytársának tekinthető.
A Master forgalmazását Európában már idén nyáron megkezdik, pontos ára egyelőre nem ismert. Ahogy azt már a célközönség megszokhatta, ezúttal is készül majd hosszított tengelytávú és magasított változat is, és nemcsak csomagok, hanem utasok szállítására kialakított kivitelt is rendelhetünk.