Két éven belül sorozatgyártásba kerülhet az LF-LC tanulmányautón alapuló Lexus sportkocsi. A japánoknál már korábban is szóba került, hogy megvalósulhat ez a projekt, a koncepcióval pedig már közel három éve turnéznak. Ráadásul egy olyan típusjelzést is feltámaszthatnak, amely 2010-ben eltűnt a kínálatból: az SC-t.
Akkor búcsúztatták el ugyanis az SC430-at, most pedig egyszerűen Lexus SC névre keresztelhetik azt a sportautót, amely az LFA életciklusának végén átveheti a csúcsmodell szerepét a Lexus-palettán. Annál azonban a hírek szerint elérhetőbb árú és teljesítményben is visszafogottabb lesz.
Jelen állás szerint az tűnik valószínűnek, hogy orrmotoros, hátsókerékhajtású kiépítést kap az SC, amelybe szívó V8-ast építhetnek. Emellett pedig egy villanymotor is helyet kap az autóban – a hibridrendszer összteljesítménye várhatóan 480 lóerő körül alakul majd. Ez mintegy 70-80 lovas gyengülést jelent az LFA-hoz képest. Az egyelőre tisztázatlan, hogy az LS rövidített padlólemezére, vagy egy teljesen új platformra építik fel az SC-t.
A tanulmányautón ezen kívül még számos olyan részletet alkalmaztak, amelyeket sorozatgyártásba is átvinnének. Ilyenek a versenyautós ülések, valamint a számos funkciót biztosító kormány is – többek között az indítógomb is ezen kapott helyet. A japán márkánál már többször is elmondták, szeretnének minél közelebb maradni a koncepcióautó szolgáltatásaihoz és funkcióihoz.
A Lexus SC tehát várhatóan 2016-ban készül el, feltehetőleg abban az évben láthatjuk először valamelyik nagy autószalonon. A kereskedésekbe egy évvel később, 2017-ben juthat el.