Az első slágergyanús Ssangyong?

2014.11.26. 06:22

Nem nagy meglepetés, hogy a Ssangyong épp egy ilyen kisméretű hobbiterepjáróval jelentkezik: két éve, párizsban már mutattak egy efféle tanulmányautót. Ez azonban már a szériaváltozat – igaz, egyelőre csak vázlatokon mutatták meg.

A Tivoli – amelyet X100 kódnéven fejlesztettek – a rajzok alapján magas, ötajtós városi szabadidő-autó lesz, vaskos hátsó ajtóoszloppal, Mini-fazonú tetővel és meglehetősen sematikus orr-résszel. Azok után, hogy a márka korábban csak egyes modellei rémes külsejével volt képes felhívni magára a figyelmet, nem rossz kezdet. Ráadásul a 4,195 méter hosszú, 2,6 méteres tengelytávú modell minden ízében vadiúj, a padlólemez mellett az 1,6 literes benzin- és dízelmotorok is, amelyek már teljesítik az Euro 6 károsanyag-kibocsátási szabvány előírásait is.

Sokkal többet egyelőre nem árultak el a típusról, de mivel a forgalmazás csak 2015 közepe táján indul, nem is kell sietniük – nyilván tavasszal, Genfben többet is megtudhatunk az új típusról. A Ssangyongnak persze így sem lesz egyszerű dolga Európában, hisz errefelé nem sokan ismerik, és akik mégis, az Actyon és a Rodius nevű rémségekről jegyezhették meg. Az aktuális Korando persze jóval elfogadhatóbbnak tűnik, de még a Tivolival együtt is meglehetősen karcsú lesz a modellválaszték: további 2-3 típusra lenne szükség, hogy komolyabban beindulhasson a bolt a kontinensen.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.