Pályára termett, de nem bírja a gyűrődést?

2015.01.01. 11:03

Nagy várakozás előzte meg a legszálkásabb Corvette bemutatását. A Z06-ost végül a Detroiti Autószalonon leplezték le, azóta pedig már le is szállították az első példányokat. Az egyik tulajdonos azonban nem túl sokáig örülhetett sportkocsijának, igen korai motorhiba lett a vége.

A csalódott corvette-es egy internetes fórum hasábjain számolt be tapasztalatairól. Lényegében még be sem járatta a 6,3 literes, kompresszoros V8-ast, éppen egy januári pályanapra készülve gyűjtötte a kilométereket. 55 km/h-s sebességről gyorsított egy intenzívet, majd sebességváltás után hallott egy jókora csattanást. Azonnal félre is húzódott, és a motorháztetőt felhajtva azt állapította meg, hogy a hatos henger környékéről és a kompresszortól is fémes kopogást hallani.

A kereskedésben, ahol nem sokkal korábban az autót vette, szintén megerősítették a motorhiba tényét, a blokkot pedig a General Motors vissza is rendelte tüzetesebb bevizsgálásra. Így talán az is kiderülhet, hogy az összeszereléssel, esetleg a felhasznált anyagokkal volt-e probléma, vagy a tulajdonos hibájából következett be a kár.

A hírek szerint mindenesetre a GM garanciában állja a motorcsere költségeit, így nem a peches tulajra terhelik rá az egyébként is méregdrága sportkocsi 24 ezer dolláros (mintegy hatmillió forintos) javítási számláját.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.