2015.02.19. 15:32

Lassan kötelező gyakorlat a VW-nél is, hogy elkészítik személyuautóikból a magasított kombi változatot – ezúttal a Passatból készült Alltrack változat.

A Passat Variantból kialakított Alltrack megkapta a szokásos álterepjárós optikai tuningot: fényezetlen műanyag elemekkel rakták körbe az alsó peremét és a sárvédőíveket, de sok arrafelé a króm díszítőelem is, ami jól jelzi, hogy mennyire vehető komolyan a típus terep-alkalmassága. A 2,75 centis hasmagasság-növekedés a hosszú tengelytávval és a jelentős hátsó túlnyúlással nem is tűnik nagy fejlesztésnek ilyen téren – talán arra elég, hogy jobb állapotú földútra is le lehessen merészkedni az autóval, bár a nagy felnik és az alacsony profilú gumiabroncsok meglehetősen sérülékenynek tűnnek.

Az összkerék-hajtás legalább az alapfelszerelés része, bár a 4-Motion rendszer csak akkor küld nyomatékot a hátsó kerekekre, ha elöl már megcsúsztak a kerekek. A drágább változatokhoz kínálnak XDS+ rendszert, amely az ívbelső kerekek fékezésével segít stabilabban, szűkebb ívben befordítani az autót. Ezen felül a széria Passattal egyezik meg az Alltrak, a benzines motorválaszték a 150 lóerős 1,4 literes TSI-től a 220 lóerős 2 literesig tart, a dízelek közül pedig a 150, 190 és 240 lóerős kétliteresekkel lesz kapható a terepesített Passat.

A Passat Alltrack bemutatóját a Genfi Autószalonon tartják, kevesebb mint két hét múlva.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.