Az első Chevrolet Volt sebtében összelapátolt, félig kifejlesztett autó benyomását keltette, és túl drága volt. Nem nagy csoda, hogy nem lett túl nagy siker. De úgy néz ki, a második generáció sokkal ígéretesebb: nem csak műszaki szempontból jobb, de az ára is megfizethető lesz.
Talán most lenne érdemes megfontolni, hogy Opel néven Európába hozzák a Chevrolet Voltot, hisz a második generáció már tudja azt – sőt, bizonyos szempontból többet is – mint a Toyota Prius. A GM konnektoros hibridje ugyan nem néz ki jobban, mint az elődje, de legalább azt jól tudja, amit ígér, és nem kerül egy vagyonba. A 18,4 kWh-s li-ion akkucsomaggal együtt is megvehető lesz 26 495 dollárért, így már nem nagyságrendi a különbség a konkurensekkel szemben. Ráadásul a villamos hatótávolság 80 km-re nőtt, ami a becslések szerint azt jelenti, hogy a tipikus felhasználó a megtett táv mintegy 90%-át elektromos üzemben teheti meg.
A GM az előző Volt köré, amely másfélszer ennyibe került, komoly modellpalettát épített, készült belőle Opel és Cadillac változat is, de úgy tűnik, elsiették a dolgot. Talán ha most próbálkoznának Európában, valóban megszoríthatnák a Toyota Priust, de a korábbi bukás után aligha próbálkoznak még egyszer.