2015.08.21. 09:30

A Hellcat nem játékszer: a Dodge mind a Chargert, mind pedig a Challengert kínálja brutális erejű, 717 lovas változatban. A viszonylag kedvező ár/lóerő arány miatt ezek a szörnyetegek igen népszerűek is. Egyre csak nő a várólista, hiába pörög a maximumon a gyártás. Ha hinni lehet a híreknek, akkor ez már nem sokáig marad így.

Több forrás is egybehangzóan állítja ugyanis, hogy a Hellcat modellekben használt Hemi motorok ideje hamarosan lejár. Mind a 6,4 literes V8-ast, mind pedig a kompresszoros 6,2-est beszánthatják néhány éven belül. Azok helyét pedig ikerturbós négy- vagy hathengeresek vehetik át. Ez pedig azért nem lenne ugyanaz az élmény.

Ha igaznak bizonyulnak ezek a híresztelések, akkor a rendes, izmos vényolcasok nemsokára már ritkaságnak számítanak. Mivel pedig ez elvenné a Challenger és Charger Hellcat modellek egyik legnagyobb vonzerejét is, azok könnyedén lekerülhetnek a palettáról. Így pedig a már legyártott példányok értéke az egekig szökhet, igazi gyűjtői darabok válhatnak belőlük.

A hírek most arról szólnak, hogy 2019-től tűnnek majd el ezek a Hemi motorok. A Fiat-Chrysler egyelőre nem erősítette meg ezeket az információkat – igaz, nem is cáfolták. Mindenesetre néhány évünk még van, hogy összeszedjük azt a potom 17 millió forintnyi dollárt, amennyibe most egy Hellcat kerül.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.