Itt a legújabb Porsche, a Macan GTS

2015.10.29. 13:33

A Macan GTS árban és teljesítményben az S és a Turbo változatok közé illeszkedik, mindkettőnél sportosabb karakterű. Ez az élmény-változat, már ha egyáltalán van értelme egy ilyen aszfalt-terepjáró esetében ilyesmiről beszélni.

Itt a Porsche a kisebbik, 3 literes ikerturbós V6-ost használja, amelyet a Macan S-ben is, de a teljesítményt 360 lóerőre, a csúcsnyomatékot 500 Nm-re növelték. A hétfokozatú, dupla kuplungos PDK automata váltóval és az állandó összkerék-hajtással a GTS 5,2 másodperc alatt érheti el a százas tempót, sőt, a Sport Chrono csomaggal érkező rajt-program segítségével ez az érték 5 másodpercre is leszorítható. A sportos Macan végsebessége 257 km/h.

A lényeg azonban nem is ez – a Macan S csupán 20 lóerővel gyengébb, azaz majdnem ugyanezt tudja – hanem az eltérő körítés. A GTS légrugós futóműve a beállításoktól függően 1-1,5 centivel kisebb hasmagasságot biztosít a Macan Turbónál is, a fékrendszer elöl 360 mm-es tárcsákból és hatdugattyús, vörösre festett féknyergekből, hátul pedig 330 mm-es tárcsákból és egydugattyús, de szintén piros nyergekből áll, a motor pedig jobb orgánumú sportkipufogót kapott. A belső térben jobb oldaltartású Alcantara kárpitos sportüléseket találunk.

A Macan GTS már most is megrendelhető Európában, Németországban 73 400 eurós – mintegy 23 millió forintos – alapáron kínálják ezt a változatot.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.