A Gazoo Racing a japán SuperGT bajnokságra építette át a Lexus LC 500 kupét, méghozzá elég drasztikusan.
A nagy és nehéz V8-as motort például kidobták belőle, a helyére kétliteres négyhengeres motor került, de két turbóval. Így teljesítményből nincs hiány, durván hatszáz lóerő jut a hátsó két kerékre, egy hatfokozatú, szekvenciális váltó közbeiktatásával. Az igazán megkapó azonban nem ez, hanem az autót úton tartani hivatott aerodinamikai elemek: a DTM-en és a Nascaron kívül ennyire radikális légterelőket és szélesítéseket egy széria-karosszérián nemigen látni másutt.
A SuperGT szabályrendszere persze sok mindent lehetővé tesz – létezik például Honda CR-Z és Toyota Prius alapú versenyautó is – így az LC versenyautó is csak nyomokban tartalmaz utcai autóból származó alkatrészeket. Ám itt nem is ez a lényeg, hanem hogy a nézők lássák, a márka egyik legújabb modellje a versenypályán is eredményes.