A gyártó neve G. Patton – a G alighanem a general, azaz tábornok szó rövidítése – és a műszaki alapja is amerikai, felismerhetően a Jeep Wrangler átalakításából született. Ezek alapján hazafias amerikaiak munkájának vélnénk a Tomahawk nevű szörnyeteget, de nem az. Ez itt a kínai autóipar egy újabb remeke.
A hatkerekű terepjáró manapság újra divat, a Mercedes G osztályból is készítettek ilyet, sőt, a Land Rover Defenderből is. Ezek alapján is egyértelmű, hogy nagy üzlet a plusz két kerék, simán elkérhető érte az eredeti terepjáró árának a többszöröse. Talán ez késztette a kínaiakat, hogy előállítsák a Wranglerből ezt a háromtengelyes kivitelt, amelyben ugyan a gyári 3,6 literes Pentastar V6-os dolgozik, de egy turbós változat, amely simán elbír a meghosszabbított karosszéria többletsúlyával.
Azon túl, amit a képeken látni, annyit tudunk még , hogy a jócskán megemelt autó alatt 17 hüvelykes felnik és 89 centi átmérőjű gumik vannak, ami elsősorban laza talajon ígér kivételes képességeket. Úgy tűnik, ha egyáltalán lesz valamiféle szériagyártás, a G. Patton Tomahawkot kizárólag Kínában forgalmazzák majd, annak ellenére, hogy valószínűleg a világ minden táján akadnának potenciális vásárlók.