A Jaguar nem menti meg az angol legendát
A Jaguar-Land Rovernek nagy tervei voltak a silverstone-i versenypályával: múzeumot, szállodát, irodákat és fejlesztőközpontot építettek volna. A Porsche azonban elkaszálta az elképzelést, így a tervek egyelőre biztosan tervek maradnak.
Pedig a silverstone-i versenypálya tulajdonosa és üzemeltetője, British Racing Driver's Club szívesen eladta volna a pályát, amelynek fenntartása is komoly anyagi teher, ráadásul drága korszerűsítést igényelne, hogy ismét nemzetközi versenyek színhelye lehessen. A Jaguar pedig szívesen áldozott volna a nagy múltú létesítmény bővítésére. Az egyetlen akadály az volt, hogy a Porsche jelenleg itt üzemelteti brit vezetéstechnikai központját, és a németek korábban olyan szerződést kötöttek, amelyben az egyik paragrafus szerint más autógyártó 45 napnál többet nem használhatja a pályát. Márpedig a Jaguar ennél biztosan többet használta volna a létesítményt. Így a tárgyalások végül eredménytelenül zárultak, és a Jaguar szóvivője szerint egyelőre nincsenek élő terveik a pályával kapcsolatosan.
Silverstone sorsa ezzel ismét bizonytalanabbá vált, bár még akadnak jelentkezők. Most a legesélyesebb vevőjelöltnek a Motorsport Vision nevű vállalkozást tartják, az egykori F1-es versenyző, Jonathan Palmer cégét, amely már most is több neves brit versenypályát üzemeltet. A Brans Hatch, az Oulton Park, a Snetterton, a Caldwell Park és a Bedford Autodrome pályákat üzemeltető vállalkozás versenyszervezésben is igen tapasztalt, és nem valószínű, hogy a Jaguaréhoz hasonló konfliktus alakulna ki közte és a Porsche között.