Ha a jelenlegi tempóban folytatják a gyártást, már most három éves a várólista az új csúcs-Bugatti, a Chiron iránt. A vezérigazgató gyorsítana.
A tervezett ötszázból kétszázhúsz már elkelt, holott a Bugatti úgy számolt, évi hatvanöt darabot gyárt csupán a Veyron utódából. A GT Spirit beszélt a márka vezérigazgatójával, Wolfgang Durheimerrel, aki elmondta, a vártnál gyorsabban jönnek a megrendelések a Chironra, így egyre inkább úgy látszik, még a szupersportautóknál is szokatlan tempóban torlódnak a megrendelések. Lassacskán extrém hosszú lett a várólista, ami nem kedvez a hangulatnak, Durheimer szerint ráadásul valószínű, hogy az első leszállítások után sokan kedvet kapnak majd az autóhoz, így a vezér amint lehet, felgyorsítaná termelést.
A Chrion gyártása egyébiránt már most folyik, de csak 2017 elején kezdődnek az első leszállítások a magánrendelőknek. Jelenleg előszériás Chironok járják az utakat, a szaúdi uralkodó családhoz például az idei Genfi Autószalonon kiállított példány került, és valószínű ilyen korai modell volt az is, amit nemrég lógó orral, egy munkagép után kötve ért el a világhír.