Ez kellett a világnak: a 830 lóerős Mercedes terepjáró

2017.05.05. 06:08

A GLS a Mercedes legnagyobb terepjárója, de ez nem jelenti, hogy lassúnak kellene lennie. És létezik az a tuning, amivel a 2,5 tonnás monstrum biztosa nem is lesz az. Már a gyári AMG változat sem lusta, de a Mansory tuningolta változat tényleg brutálisnak ígérkezik.

A csillag helyett M betűt viselő autóba az AMG-féle 5,5 literes biturbó V8-as kerül, alapos teljesítménynöveléssel. A csúcsteljesítményét 585-ről 830 lóerőre, a maximális nyomatékát pedig 1150 Nm-re növelték, ami még egy ekkora batárból is sportkocsikra jellemző dinamikát hoz ki. A gyorsulás százra 4,9 másodperc alatt zajlik le, a végsebesség pedig 295 km/h, azaz a legtöbb gyári autó nem lesz ellenfél az autobahnon, néhány Ferrarit és Porschét leszámítva.

A teljesítménynöveléshez a megszokott, szuperízléses Mansory tuning jár, 23 hüvelykes felnigarnitúrával, matt szürke fényezéssel, valamint feltűnő szélesítésekkel és küszöbtoldatokkal. Belül egy fokkal talán még szélsőségesebb az autó, a steppelt bőrkárpitok és a fehér szálerősítésű műanyag mintázatú dekoráció együttesét még a feltűnő színek hiánya ellenére sem neveznénk elegánsnak.

Ennek ellenére sem kételkedünk, hogy a Mansory GLS-t keresik majd – az ilyen túlzásoknak mindig akadnak rajongói.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.