Vedd meg a tökéletes Porschét

2017.12.28. 09:15

A RUF nem csak egyszerű tuningcég, a Porschékra szakosodott német műhely már inkább autóépítést végez, elképesztően magas színvonalon. Például saját V8-as sportmotort fejlesztettek, amely elég kompalt ahhoz, hogy beférjen az aktuális Porsche 911-es bokszerjének a helyére. A RUF modellek csúcsát általában a 911-esből épített CTR széria jelenti, most pedig eladó egy 1988-as darab. 

A 930-as szériából épített CTR Clubsportba a 3,2 literes, léghűtéses, hathengeres bokszer 470 lóerőre tuningolt változata került.  A konkrét példány hatsebességes, kézi váltós, szemben az elterjedtebb ötsebességessel.

Mai szemmel az autó teljesítménye nem tűnik soknak, hiszen az aktuális CTR 700 lóerős, de az 1988-as kocsi súlyát alumínium kasznielemekkel sikerül 1150 kilóra faragni, még a bukókeret is könnyűfémből készült. A szélesebb sárvédők alá nagyobb kerekek kerültek, ami alá befért a nagyobb fék, és mind a két lökhárítót szénszálasra cserélték. 

Az CTR-t 1993-ban japánba szállították, itt pedig közel 200 ezer kilométert hajtott bele a gazdája. Az autó két éve került a mostani állapotába, amikor egy norvég műhelyben felújították a váltót és a turbófeltöltőket. A menta zöld sportkocsi az RM Sotheby's januárban rendezendő árverésén kerül kalapács alá Párizsban, a szakértők 85 és 100 millió forint közti összeget várnak érte. 

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.