2018.08.30. 15:57

Hunyorogva már nem sok látszik a változtatásokból, de azért akadnak szép számmal: a Lexus az öt éves RC versenyképességét igyekszik javítani, amelynek a 4-es BMW dolgát kellene megnehezítenie.

Ahogy az efféle modellfrissítéseknél már megszokhattuk, elsősorban olcsón átdolgozható részleteken változtatnak, amilyenek a műanyag lökhárítók vagy a fényszórók. Itt is ez történt: az első lámpákba például beintegrálták a nappali menetfényeket, igazítottak a jellegzetes homokóra-hűtőrács kialakításán és a hátsó lökhárítón megjelent két új nyílás. Az összkép talán egy kicsivel összeszedettebb, bár a fém alkatrészekhez nem nyúlhattak a tervezők, azaz a tető vagy az oldalsó burkolat vonalvezetését nem érinthették a módosítások.

Mindezen felül minőségibb anyagválasztást, frissített műszerfalat valamint új fényezéseket és felniket ígérnek. Igazítanak a kétliteres benzines turbómotor beállításain is: állítólag közvetlenebb lesz a gázreakciója, és könnyebben pörög majd fel a 235 lóerős négyhengeres. A futóműben merevebb szilenteket és áthangolt lengéscsillapítókat alkalmaztak, amelyek állítólag közvetlenebbé teszik a kupé viselkedését kanyarban.

Az autót élőben először a Párizsi Autószalonon láthatja a közönség október elején, a legerősebb RC F változatot pedig az év legvégén mutatják be, valószínűleg az Egyesült Államok valamelyik autószalonján.