Őrült mókának ígérkezik a Revolution első sportkocsija

2018.11.06. 16:17

Először láthatjuk a Revolution Racecars nevű új vállalkozás első termékét, amelynek még nevet sem találtak, viszont az már most egészen világos, hogy mire is való.

Egészen apró sportkocsiról van szó, amely tényleg csak a legszükségesebb alkatrészeket tartalmazza. Egy könnyű váz, minőségi kormánymű, futómű, fékrendszer, szekvenciális váltó és egy jó erős motor. Mindennek az a célja, hogy valaki nagyon gyorsan menjen vele zárt pályán, és közben nagyon jól érezze magát.

Számos részlet még nem ismert, de azt már elárulták, hogy a Ford 3,7 literes V6-osából itt 350 lóerőt sikerült kihozni. A 750 kilós járműben a hátsó tengely elé beépített szívómotor, amely a hátsó kerekeket hajtja egy 3MO gyármányú hatfokozatú szekvenciális váltón keresztül, tízezer kilométert vagy száz üzemórát képes megtenni két felújítás között, azaz nem épp utcai motorra jellemzően tartós, de nem is a futamonként felújítandó fajta.

A kis sportkocsigyár a Radical egyik alapítójának új munkahelye, és úgy néz ki, Phil Abbot korábbi sikereinek receptjét igyekszik feleleveníteni: olyan autót állított elő, amellyel bárki, aki eljut egy pályanapig, jól érezheti magát, és abszolút értelemben sem lassú, miközben a technika fenntartása kifejezetten olcsón megoldható, nem kell komplett versenyszervizt fenntartani hozzá.

Az olcsóság ebben a műfajban persze viszonylagos fogalom, az autó ára 100 ezer angol font – átszámítva 37 millió forint – körül lesz.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.