A világ kevesebb lenne az új Brabus 800 Widestar nélkül

2019.03.05. 06:11

A Brabus tavaly ősszel már bemutatott egy nagyon hasonló autót. Az is a legfrissebb Mercedes G osztályra épül, az is fekete, nagyon széles, és rettenetes varacskos légbeömlőt hord a motorháztetején. Ám ez a mostani Widestar még erősebb. Lehet, hogy valaki reklamált, mert kevésnek találta a hétszáz lóerőt?

A lényeg, hogy a fekete, szögletes batár a Brabustól most már 800 lóerős motorral is kapható. A motor nem változott, az AMG Kína-kompatibilis, kerek 4 literes V8-as biturbó motorját hergelték 200 lóerő/literig. A csúcsteljesítmény eléréséhez 6600-as fordulatszámig kell forgatni a sportmotort, az 1000 Nm csúcsnyomaték viszont már 3600-as fordulaton rászabadul a 9 fokozatú automata váltóra. Így aztán nem túl meglepő, hogy 4,1 másodperc alatt elérhető a százas tempó. Alighanem a bőven 2 tonna feletti tömeg és a kamionokéval vetekedő rettenetes aerodinamika az oka, hogy ezzel együtt sem engedig 240 km/h-nál gyorsabban száguldani a típust, és ehhez is kell a masszív szélesítés és a 23 hüvelykes könnyűfém felnik, hogy a fékezés és a kanyarodás is összejöjjön a nagy gyorsítás után.

A belső tér képein talán még egyértelműbben látszik, mint az adatokon, hogy a Brabus Widestar legújabb változatánál nem spóroltak semmivel. A drapp bőr belső a karbon betétekkel kifogástalan luxust sugároz, legfeljebb a tetőkárpitra utólag elhelyezett csillagmintás hangulatvilágítás tűnik az átlagosnál vásáribbnak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.