Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a Goodwood Festival of Speed az autóbuzéria mekkája. Évről-évre összegyűlnek a legnagyobb autóipari különlegességek, amelyek közül sokat meg is kergetnek egy rövid hegyi felfutón. Na, itt szoktak történni a bajok.
Az 1,8 kilométeres pályán egyfajta presztízs, hogy legalább a vérbeli versenyautókat, hozzájuk méltóan, nagyjából a határon autózva vezessék. Így tett a Lancia Delta S4 pilótája is, aki féktávon dobta el a turbós, kompresszoros raliszörnyet.
Egy ilyen ütközésnél mindig meglepő látni, hogy ezek a szalmabálák milyen nagy károkat tudnak okozni az üveg- vagy karbonszálas héjakon. A Delta sem nézett ki jól az ütközés után, de szerencsére se a pilótának se a nézőknek nem esett baja.
Nagyon hasonló balesetet szenvedett Andy Petree is a nascaros Chevy Camaróval, itt sem volt menthető a helyzet, a szalmabálák tompítottak.
Ehhez képest Ken Block kifejezetten olcsón megúszta, ő csak egy sárvédőelemet hagyott el Hoonitruckjáról, vélhetően az egész napos driftelés következtében.
A kisebb ütközések rendszeresek Goodwoodban, ha megnéznél belőlük még egy csokorral, erre tessék. Ha viszont arra vagy kíváncsi, milyen, amikor ezek a különlegességek valóban versenyeznek egymással, akkor a Goodwood Revivalről készült videónkat ajánljuk.