Valóság lesz a Citroën harminc colos tanulmányából

2019.07.21. 14:40

Persze, a szériaváltozat nyilvánvalóan nem kap majd harmincas kerekeket, de a vállalat első embere szerint a 2020 után modellek számos érdekes részletet leshetnek el a 19_19 tanulmányról.

1

Linda Jackson, az Citroën vezérigazgatója szerint az emberek unják a legtöbb autó formáját, ezért érdekes modelleket kell gyártaniuk, hogy versenyképesek maradhassanak. Jackson szerint az egyik irány lehet az óriási kerekek alkalmazása, amit szép kis kihívás lesz összeegyeztetni a márkával összefonódott kényelmes futóművekkel.

Már a 19_19 tanulmánynál is szentségtörést alkalmaztak ehhez, hiszen a koncepció dizájnere, Pierre Leclercq büszkén mesélte, hogy a fejlesztésbe rengeteg pénzzel szállt be a Goodyear, vagyis nem a francia Michelin segített a tanulmányhoz szükséges, méretbeli sajátosságokat ellensúlyozó különlegesen jó menetkomfortot biztosító gumiabroncs fejlesztésében. A Xavier Peugeot, a Citroën termékfejlesztési vezetője ugyan korainak gondolja, hogy részleteket áruljon el a jövendőbeli Citroënekről, azonban egyértelművé tette, hogy a nagy átmérőjű, ám keskeny kerekek szerinte is meghatározóak lehetnek a jövőben.

Ilyen malomkerekeket talán a BMW i3-mason láthattunk először, de hasonlókon gördülnek az aktuális Renault Scénic-ek is. Az új trend nyilvánvalóan a vagányabb kinézetnek és a fogyasztáscsökkentésnek köszönhető, ám mindez a korábbinál még nagyobb kihívás elé állítja majd a futóműtervezőket.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.