Az amerikai izomautó verseny mindig eldől, de jellemzően csak egy két évre, amíg az egyik gyártó rá nem licitál a másikra. Nyilván mindenből lehet ezer lóerős szörnyeteg, de jelenleg a sorozatgyártott példányokat tekintve a Dodge vezet a Challenger Demonnal. Ha már a Camaro erre nem is akar rá licitálni, legalább a harmadik helyről felrántaná magát a Mustanggal szemben, egy ügyes trükkel. Annak, aki Mustangból ül át Camaróba, 3000 dollárt, több mint 900 ezer forintot elenged az autó árából.
Nem ez az első ilyen kampánya a General Motorsnak, augusztusban bepróbálkozott ugyanezzel, viszont akkor még csak 2500 dollár (750 ezer forint) járt annak, aki átpártol hozzájuk. Valószínűleg nagy bajban vannak a Chevynél, mert a harmadik negyedévben estek a Camaro eladásai, pedig a Challenger és a Mustang nagyon fut. 2019-ben a Camaro eladásai minden negyedévben elmaradtak a konkurencia mellett, viszont most, hogy 15%-os a csökkenés, muszáj valamivel ösztönözni az embereket.
A GM ezenfelül minden friss póniautó tulajdonosnak ezer dollár (300 ezer forint) kedvezményt ad, hátha felpörögnek az eladások. Mindkét támogatás elérhető az összes jelenleg kapható Camaróra, az alap LS változattól kezdve a csúcsmodell ZL1-ig. Így a legolcsóbb fapados kivitelt - a háromezer dolláros kedvezménnyel - 23 ezer dollártól (7 millió forint) kezdve hazavihetjük, amíg a csúcsváltozat még így is 60 ezer dollár (18 millió forint).