Ilyen a Suzuki Jimny, ha megférfiasodik

2019.11.10. 06:59

Alapból is szeretem a Suzuki Jimnyt, ha szembe jön az utcán, nem lehet eltéveszteni. Sokan a Mercedes G osztályhoz hasonlítják a formája miatt, csak sokan nem nézik oda, hogy bő húszmillió forinttal olcsóbb. A Jimny terepre született, de mégis a vásárlók nagy része aszfalton fogja használni, ezért nem lehetett a sorozatgyártott kivitelt terepre hegyezni. Erre a célra ott vannak a tuning és átépítő műhelyek.

A japán Car Style Japan nevezetű csapat építette át ezt a konkrét példányt, és én már azon elhűltem, hogy milyen szépen turbósítottak az alap 1,5 literes négyhengeres szívómotort. Persze ha szívóoldalról is hozzányúltak, akkor kapott egy új sport kipufogórendszert is. A gyári felniket Volk Racing alumínium felnire cserélték, amiken Toyo terepgumik vannak, ezt az egészet pedig masszív, szélesített sárvédőívek fedik. Kicsit átdolgozták a lökhárítókat is, ráadásul fém kaptató lemezeket kapott az igazán nehéz terephez.

A belteret is a célhoz rendelték. A hátsó üléseket kitették, az elsőket is komolyabbra cserélték. Belülről be bukócsövezték a bódét. Az egész építés összhangban van, a színekkel és a felhasznált alkatrészekkel együtt, az egyetlen ami kicsit bökte a szememet, hogy a gyári pótkereket a csomagtér ajtóról leszedték, és üresen hagyták.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.