A Fortnite alapjaira épül a GM új fedélzeti szoftvere

2020.10.08. 10:33

Az Epic Games játékmotorja, az Unreal Engine a játékfejlesztők körében elég népszerű – többek közt erre alapul a Fortnite és a Rocket League is –, de úgy néz ki, a fejlesztői megpróbálnak az autóipar felé terjeszkedni. Ennek az első lépése a General Motors-szal való együttműködés, amelynek az eredménye hamarosan látható lesz.

Az Unreal Engine elsősorban háromdimenziós látvány megjelenítésére készült, és úgy tűnik, az Epic fejlesztői arra számítanak, hogy az autók fedélzeti rendszerei is ebbe az irányba fejlődnek majd. Ha így lesz, az új lehetőségeket nyit meg a cég előtt – nyilvánvalóan erre igyekeznek felkészülni azzal, hogy a Windows, Linux és Android alatt futó programot az autók fedélzeti számítógépein elterjedt QNX operációs rendszerre is átültetik.

Hogy pontosan milyen is egy játékmotorra épített autós felhasználói felület, arra október 20-áig biztosan fény derül majd, mivel akkorra ígéri a General Motors a GMC Hummer pickup bemutatását. Ebbe pedig már az Unreal Engine alapú fedélzeti rendszer kerül.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.