Dögös sportkombival hódítaná meg Európát a Genesis

2021.05.08. 10:49

Nehéz kiharapni egy szeletet abból a tortából, ami mellett mindenkinél régebben áll a német prémiumtrió, de a Genesis most tesz egy próbát. A Hyundai még 2015-ben alapította a magasabbra pozicionált márkát, ami mostanra olyan modelleket mutat fel, amik versenybe szállhatnak a Q7-es Audival, a 3-as BMW-vel vagy éppen a Mercedes E osztállyal.

Mára kialakult egy elég világos márkaarculat is mellé a pajzsként fénylő hatalmas króm hűtőmaszkkal, rajta a szárnyas logóval és a dupla LED-es lámpákkal. A piaci bevezetés három országban indul meg még a nyár folyamán, Németországban, Svájcban és Nagy-Britanniában. A távolról már eddig is ismert típusok mellé azonban egy kifejezetten Európának készülő Genesis G70-es is érkezik, méghozzá a kombi.

Néhol a négyajtósoknál is népszerűbbek a praktikusabb kombik, ezért nem maradhat ki belőle a Genesis sem. Nem a kocka formátumra mennek rá, hanem inkább a sportos vonalat erősíti majd a G70-es, ami látszik a beharangozó fotókon is. Lejtős a tetővonala, a hátsó ablak sem meredek szögben áll, így nem azokat célozzák meg, akik minden hétvégén a barátaikat költöztetik. Láthatóan inkább valami kívánatos volt a cél.

Motorválasztéka megegyezik majd a szedánnal, tehát az alapmotor a 2,0 literes, négyhengeres turbós benzines lesz 252 lóerővel, az erősebbik pedig a 3,3-as biturbó V6 370 lóerővel. Dízel is lesz, a 2,2-es CRDi kicsivel több mint 200 lóerővel. A G70-esek alapból hátsókerék-hajtásúak, de a benzinesekhez felárért összkerékhajtás is elérhető.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.