Ha nem tetszik az olasz Ferrari, itt a német

2021.07.06. 15:11

Ami elsőre feltűnik, hogy az F8 N-Largo-nak nevezett modell karosszériaelemeinek nagy része új az övvonaltól lefelé. A gyárinál élesebb vonalvezetés új karaktert kölcsönöz az autónak.

A bizonyos szögekből egészen Lamborghini-fazonú karosszéria nem áll rosszul az F8-nak: olyan, mintha a Novitec új sportkocsit épített volna a Ferrari köré.

Belül persze nincs akkora különbség, ahogy a külső alapján sejthető. A legnagyobb eltérés a 720-ról 818 lóerőre növelt teljesítmény, bár a menetdinamikában már nem hoz drámai különbséget. Az F8 Tributóhoz képest három tizedmásodperccel javult a gyorsulási idő százig – 2,9 helyett 2,6 – kétszázig pedig négy tized az eltérés: 7,8 helyett 7,4 másodperc az N-Largo ideje. A pontos végsebességet a Novitec nem adta meg, egyelőre csak annyit mondtak, hogy az autójukkal túlléphető a gyári F8 340-es csúcssebessége.

Egyelőre nem tudni, hogy mekkora felárral kínálják majd az új F8 változatot, azt viszont már elárulták, hogy összesen 15 példányt terveznek legyártani, így valószínű, hogy nem lesz olcsó.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.