Az új Hyundai Kona lehet elektromos, benzines, hibrid, és akár sportos is

2022.12.20. 16:47

A Hyundai Kona második generációja egyszerre lép színre pusztán elektromos, benzines, hibrid és N Line hajtáslánccal is, és minden verzió más külsőt is kap majd, nehogy félreértés essék. A Kona Electric például játékba hozza a márka első Pixelated Seamless Horizon Lamp, tehát kikockázott LED csíklámpáját.

53313-All-NewHyundaiKONAGetsBolderMoreDynamicEV-ledDesignwithUni

Az autóiparban láthatóan 2023-ban is a LED lámpákról fog szólni minden, már a készlethiányokon túl. Mindkettőre felkészült a Hyundai, akik szerint az új Kona bár nőtt, de továbbra is egy városi SUV. A parkolóhelyek méretével pedig törődjön, akinek ez a mániája. Az új hossz 4355 milliméter, ami másfél 15 centis nyúlás az előző Konához képest. Ami fontosabb, hogy a tengelytáv hat, a nyomtáv pedig két és fél centivel nőtt, ami tágasabb belteret jelenthet a valóságban. 

Az elektromos Kona pixeles grafikai elemekkel gazdagított hűtőrácsot és a hátsó lökhárítót kapott, egyedi 19-colos kerekekkel és opcionális fekete külső dizájncsomaggal. A teljesítményéről egyelőre nem szól a fáma.

A turbós benzines, valamint hibrid hajtású elektromos Kona ezzel szemben vagányabb, kalandokra csábító külsőt kapott, fekete kerékívekkel és küszöbbel, agresszívabbra fröccsentett lökhárítókkal, és persze a városi harcosokon kötelező imitált kartervédő lemezzel.

Még feljebb tekerve a teljesítményt, a legsportosabb Kona N Line kap még egy hátsó szárnyat is, alacsonyabbra húzott lökhárítókkal, az itt is opcionális fekete tükrös és tetős csomaggal, 19-colos kerekekkel és dupla kipufogóvéggel.

Belül 12.3-colos dupla szélesvásznú kijelző, hangulatvilágítás, a kormány mögül vezérelhető automata váltó, és így felszabadított tér középen, valamint a Hyundai ergonómialag optimalizált hátsó üléssora várja a szubkompakt, de így is közel négy és fél méteres városi SUV-ok rajongóit.