Retro-terepjáróval próbál túlélni az ARO

2004.11.23. 16:33

IMS néven indulhat meg a modernizált ős-ARO gyártása 2005-ben. Az egykori M461, melyet az ARO 1961 és 1972 között gyártott, a legendás GAZ 69-es román változata volt. Ennek a típusnak a karosszériájából, a szögletes 244-es ARO alvázából és a háromféle rendelkezésre álló motor, a 2,4 literes 107 lóerős lengyel Andoria motor, a 2,4 literes 144 lóerős Toyota benzines, vagy a 88 lóerős 2,5 literes Toyota dízel egyikéből áll össze az IMS, amellyel az ARO vezetése a múltidéző típusok szerelmeseit igyekszik meghódítani. Az autó ára 10 ezer euró körül alakul. Arról egyelőre keveset tudunk, hogy a típust ki, mikor és hova exportálja, de a korábbi hírek alapján úgy tűnik, ez lehet a román terepjáró-gyártó egyik utolsó esélye: ha az IMS tervezet sem képes drasztikusan megnövelni az eladásokat, akkor az ARO könnyedén végleg csődbe juthat.