- A Polestar az Arctic Circle nevű rali verziókat mutatta be három jelenlegi modelljéből.
- Az autók magasabb hasmagasságot, speciális lengéscsillapítókat, raliautós kiegészítőket és extra teljesítményt kaptak.
- Az nem derült ki, hogy sorozatgyártásba kerülnek-e, vagy csak bemutatómodellek.
Már közel nyolc éve különálló márkaként működik a Polestar, de jó pár országban, köztünk nálunk is egy eléggé elfeledett márka. Ez nem olyan nagy csoda, tekintve, hogy tavaly nagyjából 50 ezer autót adtak el globálisan. De ez nem jelenti azt, hogy felesleges lenne róluk beszélni, főleg, hogy a mostani F.A.T jégversenyen bemutatják három jelenlegi modelljük rali verzióját, amik az Arctic Circle nevet kapták.

Mindhárom modell egyedi Öhlins 3 utas állítható lengéscsillapítókat kaptak (2 utas kompresszió, 1 utas visszarugózás) külső gázrugókamrákkal. Emiatt a Polestar 2 hasmagassága harminc milliméterrel, míg a Polestar 3 és 4-é negyven mm-rel lett magasabb. A P2 első és hátsó toronymerevítőkkel lett gazdagabb, míg a többi csak elsőkkel.

Közös felnit kapott mindhárom Polestar, az OZ Racing Rally Racing-et, csak a P2-n 19 colos van, míg a P3 és P4-en 20 colos. Közös pontjuk a szúrófények, a majdnem azonos fehér-sárga fényezés, a Recaro sportülések és a sárfogók.

Viszont egyedi újításokat is kapott a három modell. A Polestar 2 esetében ilyen a kormányváltóval vezérelhető rajtautomatikás rendszer, a Polestar 3-nál a tetőre szerelt STEDI ST4K fényhíd, a Polestar 4-nél pedig a hidraulikus kézifék.

A Polestar 2 476 lóerős és 680 Nm nyomatékkal rendelkezik, a Polestar 3 517 lóerős 910 Nm nyomatékkal, a Polestar 4 pedig 544 lóerős 686 Nm nyomatékkal.

A sajtóközleményben sajnos került szóba, hogy ezen modellek sorozatgyártásba kerülnek-e vagy csak mutatóba készültek. De legalább készült róluk pár menő fotó (amit Csiszár Istvánnak köszönhetünk).

