- Jelentősen átalakult az MG4 második generációja.
- A dizájn csak parányit hasonlít az előző verzióra, az autó minden irányban nagyobb lett, a tengelytáv pedig 45 milliméterrel nőtt.
- A teljesítmény kissé csökkent: az új modell 161 lóerős villanymotort kapott a korábbi 170 helyett, az akkumulátor továbbra is LFP, de a kapacitását még nem közölték.
- Kínában mutatkozik be először, majd év végén más piacokra is megérkezhet.
Csaknem három év után teljes megújuláson esik át az MG4. A modell második generációját Kínában mutatták be elsőként, ugyanis ott eléggé gyenge eladásokat produkál és a gyártó abban bízik, hogy az új generációval ez változhat.
Az SAIC tulajdonában lévő márka Kínában nem, de itt Európában elég népszerű, annak ellenére, hogy a megjelenése megosztó. Ezért a második generáció csaknem teljesen eltér az elsőtől, egyedül az autó formájában, első lökhárítójában és picit a fényszóróiban látni hasonlóságot.

A modell minden dimenziójában nagyobb lett pár centivel. 4,29 méterről 4,4 méterre nőtt a hossza, amiből a tengelytáv 2750 milliméter, vagyis 45 millivel hosszabb. A teljesítménye viszont picit csökkent az előző változathoz képest: az új MG4 egy 161 lóerős villanymotort kapott, ami gyengébb, mint az előző alapmodell 170 lóerős egysége. Az új MG4-ben LFP akkumulátor van, de kapacitását még nem közölték.

A modell először a kínai piacon jelenik meg, de elvileg az idei év végén más piacokon is bevezetik.
