- Egyedi off-road Lotus Elise-ket épít a brit Get Lost.
- Az autót tíz centivel megemelték, kiszélesítették és egyedi lámpákat, illetve egy pótkereket szereltek fel.
- Valószínűleg a hajtásláncot is módosították, de erről hivatalos adatot egyelőre nem közöltek.
- Megemelték és megerősítették a futóművet, illetve egy sperr diffit építettek be.
- Az első darabokat még 2025 második felében leszállítják.
Vagány off-roadert épített egy brit vállalat a Lotus Elise első generációjából Project Safari néven. A Get Lost nevű műhelyet egy híres fotós, George Williams alapította és első projektjéhez egy Lotus Elise S1-et vett alapul. Elmondása szerint nem csak egy egyszerű emelő szettet raktak az apró sportautó alá, hanem komoly, külső-belső módosításokról van szó.

Az Elise S1 futóművét átalakították, megemelték és a tisztes off-road kerekekkel együtt tíz centit dobtak az autó alap hasmagasságán. Elmondásuk szerint a futóműelemeket megerősítették, így a legkeményebb terepen sem fog idő előtt szétmenni. Az autó továbbra is hátul hajt, viszont kapott egy sperr differenciálművet és valószínűleg a technikát is módosították. Pontos specifikációkat nem adtak meg, a Get Lost csupán annyit ír az oldalán, hogy a motornak kellő ereje van a játékhoz.

Az Elise sosem a nagy teljesítményre, sokkal inkább a megfelelő súly-lóerő arányra épített. Éppen ezért a legerősebb változata is csupán 195 lóerőt tudott, ám mellette az autó önsúlya alig lépte át a 700 kilót. Emellett a Get Lost átépített autójának hátsó traktusából kinyúló két hatalmas szívócsonk miatt gondoljuk, hogy a Project Safari valamilyen komolyabb motort kaphatott.
Az autó külsőre is sokat változott: módosítottak az első és hátsó lámpatesteken és rendesen kiszélesítették a sárvédőket plusz toldatokkal, hogy beférjenek a nagy off-road kerekek. Látványos elem az autó orrán elhelyezett négy LED-es fényszóró, illetve hátul a szárny alá átlósan befűzött pótkerék. A beltérről egyelőre nem közöltek fotókat, csupán annyit látni, hogy a tükrök szénszálas házat kaptak, illetve az üléseket látszólag finom bőrrel húzták be.

A Get Lost egyelőre nem árulta el az autó árát, illetve azt sem, hogy az átépítéshez ők szerzik be a donorautókat, vagy ez az ügyfél feladata. Annyit mondtak, hogy az első darabokat még 2025 második felében leszállítják a megrendelőknek. Emellett nyitottak az ügyfelek részéről az egyedi igényekre és nem zárkóznak el az együttműködésektől sem.
