A HVTM idei első tuningpályázatán legkevésbé sem sportautónak készült nagyszériás autókat kellett középmotoros sportkocsivá alakítani. Nem könnyű feladat, mégis huszonhárman neveztek harminchét autóval.
A legnépszerűbbek a Honda, a Volkswagen és a Volvo átalakítások voltak, ezekből 3-3 is érkezett. A képek mennyisége mellett a minőségük is figyelemre méltó; a szép vonalvezetésű autók többségét nagyon szépen kidolgozták a tunerek. Ezzel persze alaposan megnehezítették a pontozók – saját maguk, meghívott tunerek és a Totalcar munkatársainak – dolgát.
Az eredménylistán is látható, hogy az egyes helyezések között mennyire kicsik a különbségek és a középmezőny szélesebb, mint eddig bármikor. A 6. helyet minimális különbséggel Jakusa Mini Suuperje szerezte meg a HVTM saját Seat Cartagenája előtt.
A Minit _Greg_ Seat Murciája és Citroën CSR-je (CSúcsRagadozó) előzte meg.
A dobogó harmadik fokára KiVi egy Jaguar SS 650-nel lépett fel: egy S-Type-ot alakított igazi sportkocsivá. Ezüstérmes lett Manta Volkswagen Photonja, amely egy Phaetonból készült, és leginkább egy Bugattihoz hasonlít.
Nála egy paraszthajszállal még egy Volvo is népszerűbbnek bizonyult a zsűri körében. A nagyszerű S400 V12-t az új S40-ből készítette sac nevezetű tunerünk, akinek ez az első munkája a HVTM-en, de reméljük nem ez az utolsó.
Gratulálunk a győztesnek, hamarosan eljuttatjuk hozzá a dedikált Best of Totalcar kötetet és az 1:24 méretarányú Lamborghini Murcielago modellautót. Többi pályázónknak is köszönjük a jobbnál-jobb autókat, a pontozóknak pedig az értékeléseket.
Februári pályázatunkra várjuk a tuningolt ’60-as évekbeli amerikai cirkálókat.