Éles szemű lesifotósok ismét lencsevégre kapták a Ferrari 575 Maranello utódjának próbapéldányát. A Ferrari ügyesen álcázza a tesztelés alatt álló modelljeit, hiszen nem csupán fekete szigetelőszalaggal próbálják megváltoztatni az autó külsejét. A képekről jól látszik, hogy a közúti tesztelésen elcsípett F139-es valójában egy 612 Scaglietti módosított ruháját viseli.
A 600 Imola vagy esetleg 600 Maranello néven piacra kerülő típus a 612-es Ferrari rövidített padlólemezére épül, de tengelytávja még így is hosszabb lesz elődjénél, így minden bizonnyal komfortosabb lesz a beltere és nagyobb a csomagtartója. Bár elődjénél nagyobb, a 612 Scagliettiben is alkalmazott alumínium térvázas kasztnija miatt előreláthatólag nem lesz nehezebb, mint az 1730 kg-os 575 Maranello.
Az elődben és a 612 Scagliettiben dolgozó V12-es motort hat
literesre fúrták fel, így nem elképzelhetetlen, hogy a 600 Imola
maximális teljesítménye eléri majd a 600 lóerőt, de az óvatosabb
madarak inkább 560-580 LE körüli csúcsról csicseregnek.
Az 575 Maranello egyébként már igencsak megérett a frissítésre:
elődjét, az 550 Maranellót 1996-ban dobták piacra, így a 600
Imola/Maranello jövő évi érkezéséig pont kitöltheti a szokásos tíz éves
modellciklust. A Pininfarina által tervezett autót először a 2006-os
Genfi Autószalonon láthatja majd a nagyközönség.