A Mazda bejelentette a 2005-2006-os pénzügyi év első három
hónapjára vonatkozó eredményeit.
Működési nyereségük 14%-kal, eladásaik 8%-kal nőttek 2004 azonos
időszakához viszonyítva. Összesen 278 000 autót adtak el világszerte az
első pénzügyi negyedévben. Japánban az új Mazda5-nek köszönhetően 8%-os
növekedést könyvelhettek el, összesen 65 000 autót értékesítettek az
anyaországban. Kanadában a Mazda3 az igazi sláger, ez a modell tette ki
az eladott 28 000 példány oroszlánrészét, ami 11%-kal több mint a
tavalyi évben. Az Ausztráliában eladott 16 000 autó 9%-os, a Kínában
értékesített 38 000 példány 81%-os növekedést eredményezett.
Nem ilyen rózsás a helyzet Európában és Amerikában, ahol
különösen a flotta megrendelések visszaesése, valamint az új MX-5-ös és
az 5-ös késői bevezetése egyaránt 7%-os visszaesést eredményezett.
Az év végéig összesen 1 178 000 autó eladása szerepel a
tervekben, mellyel nettó bevételük 20, működési nyereségük 9%-os
növekedését remélik a 2004-2005-ös évhez képest.