A gyári WRC-raliautó és a privát csapatoknak szánt N-csoportos változat is elkészült már. E pillanatban ez utóbbi, szériaközeli modellről tudunk többet. Az Impreza WRX STI spec C jelzésű autó amellett, hogy megkapta a sorozatgyártású Impreza új orr-részét és hátsó lámpáit, karosszériája merevebb és könnyebb lett, az átdolgozott turbófeltöltővel és töltőlevegő-visszahűtővel pedig a motor megbízhatóságán javítottak a Subaru szakemberei. Sajnos az autó adatait egyelőre nem ismerjük, de annyi bizonyos, hogy a típusból még az idén legyártanak egy 1000 darabos homologizációs sorozatot, hogy a jövő évi versenyeken már indulhasson az autó.
Az utcán is használható WRX mellett természetesen a jövő évi rali-világbajnokságon bevethető új WRC-versenygépen is dolgoznak már a gyári csapat brit főhadiszállásán, de erről egyelőre csak egyetlen képet hoztak nyilvánosságra. A versenyautó hivatalos bemutatóját szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon tartják, így legkorábban szeptember közepén tudhatunk meg többet a belső változtatásokról, bár aligha valószínű, hogy a Subaru szakemberei lényeges részletekkel traktálnák a közönséget - és persze a konkurenciát.