A svájci tuningcég versenyautós külsővel ruházta fel a 911-est. Az Indy alapját a Porsche legnagyobb múltú modelljének legújabb változata, a 997-es sorozat, abból is az elérhető legerősebb változat, a Carrera S jelenti.
A 3,8 literes, 355 lóerős, hathengeres boxermotorhoz a tuningmesterek egyelőre nem nyúltak, de minden máshoz igen, hogy a motor minden lóereje még alaposabban kihasználható legyen. A futóművet keményebbre hangolták, így a hasmagasság 35 mm-rel csökkenhetett, a 19 hüvelykes felnik pedig lehetővé tették, hogy az eredeti féktárcsákat még nagyobbakkal váltsák fel: elöl 380, hátul 355 mm átmérőjű acélkorongokra harapnak rá a nyolcdugattyús féknyergek.
Talán még ezeknél a finomításoknál is vonzóbb lehet a leendő vásárlók számára a Rinspeed Indy megjelenése. A felfelé nyíló ajtók és az átdolgozott lökhárítók igazi különlegességgé teszik a sportkocsit. Ráadásul a fehér alapfényezés a visszafogott fekete csíkokkal és a középen futó kockás sávval, a fekete közepű keréktárcsák, és persze a feltűnő hátsó szárny a legendás Carrera RS-re emlékeztet. Ez pedig komoly vonzerő lehet egy Porsche-rajongó számára, hiszen a Carrera RS-t sokan máig az egyik legszebb és legjobb 911-esnek tartják.