Az Aston Martin korábbi tervezője, Henrik Fisker két rivális német sportkocsi alapos áttervezésével kedezdte meg önálló működését. A nyitott Tramonto a Mercedes SL mechanikáját rejti, míg a Latigo CS a BMW 6-os kupéjára épül, bár egyik Fisker-kreáción sem feltűnő a rokonság.
A nyitott Tramoto esetében egyetlen kompromisszumot kötöttek a tervezők: csukott állapotban felismerhető a Mercedes SL összecsukható keményteteje, mivel ezt túlzottan drága lett volna kicserélni. Ugyanebből az okból a tetőmechanizmussal vagy a biztonságirendszerrel kapcsolatban álló néhány alkatrészt is megtartottak, így maradtak meg például az SL kilincsei. Az autó alapformája azonban alaposan megváltozott: leginkább talán az 1960-as évek olasz és angol sportkocsijaira emlékeztet, bár a karosszéria élei, és a részletmegoldások - az óriási ötküllős könnyűfém keréktárcsák, a süllyesztett kipufogóvégek, a lámpatestek kialakítása mind-mind egyértelműen jelzik, hogy az autó napjaink szülötte. Fisker Aston Martinos múltjára leginkább az egységes hűtőmaszk utal, a Fisker autók hűtőnyílása ugyanis olyan, mintha egy Aston hűtőmaszkot megduplázva, megtükrözve az eredeti alatt megismételnének. Abban persze a sztrátervező sem lehetett biztos, hogy minden vásárlója megelégszik egy szimpla áttervezett Mercedes SL-el, így az autó motorházába az SL 55 AMG feltöltős V8-asának alaposan felpiszkált váltzata is bekerülhet: a Tramonto motorja a dán Kleeman beavatkozásai nyomán 610 lóerő és 800 Nm leadására képes, így 4 másodperc alatt gyorsíthatja a látványos karosszériát 100 km/h-ra. Fiskerék természetesen a sebességkorlátozást is kiiktatták a csúcsmodellből, így az autóvalátléphető akár a 300 km/h is. A Tramonto persze nem olcsó mulatság: a karosszéria átdolgozása 128 ezer amerikai dollárba kerül, a teljesítménynövelésért pedig további 43 ezer dollárt kérnek, így a kész autó átszámítva mintegy 35 millió forintba kerül, persze Mercedes SL 55 AMG árán felül.
Aki nem szívesenlátna idegen alkatrészeket az autóján, annak egy másik modellt tartogat Fisker cége. A Latigo CS az új lemezek alatt a 6-os BMW mechanikáját rejti, méghozzá a 650 Ci vagy az M6 lehet az alap a vásárló kívánsága szerint. Kivülről rá sem lehet ismerni az autóra: a képek alapján egyértelműnek tűnik a számunkra, hogy a Chris Bangle-féle alapmodellhez képest letisztultabb vonalak és elegánsabb részletmegoldások jellemzik Fisker átiratát. Ez persze olyan szempontból a BMW számára is érdekes lehet, hogy a tervező még a Bangle előtti időszakban nekik dolgozott, így most megláthatják, milyen lehetett volna a 6-os, ha Fiskerre bízzák a tervezést. A Latigo CS alapára 197 ezer dollár, azaz csaknem 40 millió forint lesz, és összesen mintegy 150 darab készülhet belőle. Persze ebben az esetben is hajlandók bármilyen hatos BMW-t átalakítani 128 ezer dollárért.