Kia Multi-S: egyterű helyett

2005.09.14. 17:01

Galéria - kattintson a képre

Egyelőre csak tanulmány a koreai crossover-jármű, de valószínű, hogy hamarosan egy ilyen modell válthatja fel a gyártó nagy egyterűjét, a Carenst. A kombinak túlságosan szabadidő-autós, szabadidő-autónak túlzottan terepjárós, terepjárónak meg túlzottan személyautós jellegű hétszemélyes 4,545 méter hosszú, 1,85 méter széles és 1,65 méter magas, a tengelytávja pedig 2,7 méter. A formája nem mondható igazán különlegesnek, bár az arányai kellemesen szokványosak, és látszólag nincs az autón semmi, ami meggátolná, hogy akár holnaptól nagy sorozatban készüljön.


Galéria - kattintson a képre

A tetőn végigfutó üvegezés ma már szokványosnak mondható, ahogy a műszerfal LCD panelje vagy a kerekek légnyomás-ellenőrző rendszer sem hat újdonságnak, különösen egy tanulmányautón. A szériagyártás közelségét az is jelzi, hogy bár a Multi-S 2,7 literes, V6-os benzinmotort és ötsebességes, kézzel is kapcsolható automata váltót hord az orrában, de a Kiánál elmondták, hogy egy 2 literes dízelmotor és többféle váltó is gond nélkül beszerelhető lenne.