A Dodge alapú teherautónak is alaposan nekiestek a Mitsubishi tuningmesterei. A nagydarab pick-up tátott szájra emlékeztető óriási hűtőnyílást, nagyméretű légbeömlőkkel felszabdalt, egész mélyre húzott első lökhárítókat és 22 hüvelykes krómozott könnyűfém keréktárcsákat kapott, így valóban jóval harciasabb külsejű, mint az alapmodell. Az összhatást a fehér fényezés, valamint a sötétített üvegek, és az oldalablakokat összefüggő felületnek láttató, feketére fényezett B oszlop teszi teljessé.
Belül már visszafogottabban nyúltak a Raiderhez; csak a kétszínű bőrkárpitozás és néhány apró díszítőelem jelzi, hogy nem a szériagyártmányt látjuk. A tuning-teherautó futóművét teljes egészében kicserélték: a légrugós szerkezet alapállapotban vagy öt centivel csökkentette az autó hasmagasságát. Ugyanakkor a 4,7 literes motort érintetlenül hagyták, csupán a kipufogórendszert cserélték ki, hogy jobban érvényesüljön a Chrysler-féle V8-as vérpezsdítő hangja.
A Mitsubishi ezzel a modellel elsősorban azt szeretné megmutatni a SEMA Show közönségének, hogy a szokványos külsejű Raiderből is lehet igazán látványos autót készíteni. Sorozatgyártás azonban aligha lesz: ezt a független tuningcégekre bízzák, már ha azok látnak fantáziát az átmatricázott Dodge pick-upban.