Két speciális modellváltozattal emlékezik a brit márka a Crewe-ban működő üzem megalapításának hatvanadik évfordulójára. A Diamond Series jelzésű autókból még Bentley-mércével mérve is kevés készül.
Az Arnage R-en alapuló autóból összesen 60 példányt gyártanak, és
ebből a mennyiségből 30 Észak-Amerikába, 19 pedig Angliába kerül, így a
világ többi Bentley-vásárlójának mindössze 11 példány jut. A ritkaságot
különleges kék fényezéséről, hatalmas, 19 hüvelykes keréktárcsáiról,
krómozott hűtőmaszkjáról és az orrán elhelyezett szárnyas B betűről
ismerhetjük fel, amelyet vagy harminc éve nem láthattunk a cég egyetlen
autóján sem. A típust az ősrégi 6,75 literes V8-as kétféle
kompresszoros változatával készülhet, 406, illetve 456 lóerős
teljesítménnyel, valamint 250 vagy 270 km/h-s végsebességgel.
A Continental GT Diamond Series modellhez könnyebb lesz hozzájutni,
mivel ebből összesen 400 példányt készítenek. Ez az ilyenkor szinte
kötelező fém díszítések mellett ezt a változatot 20 hüvelykes felnijei
mellett hatalmas kerámia féktárcsái különböztetik meg a többi
Continental GT-től. Előre 420 mm, hátulra pedig 356 mm átmérőjű
féktárcsákat szereltek.
A Bentley jelenlegi üzemét eredetileg a Rolls-Royce irányítása alatt építették. A gyár a Rolls-Royce és a Bentley márkákkal együtt 1998-ban került a VW-csoport tulajdonába, de 2002 óta kizárólag a Bentley típusait gyártják itt, miután a BMW megszerezte a Rolls-Royce márka jogait, és új üzemet épített fel az új Phantom számára az angliai Goodwoodban. A brit luxusautó-gyártás legfontosabb helyszíne azonban most is Crewe, ahol az új Continental GT és Flying Spur modellek sikerének köszönhetően lassan a rendelkezésre álló kapacitás korlátait feszegetik a megrendelések.