Háromlépcsős tuningprogramot dolgozott ki a német Hamann az
alapváltozatában is rettenetes, 500 lóerős M6-os kupéhoz.
Első lépésben kicserélik a kerekeket és a gumikat, és
eltávolítják a sebességszabályzót, amitől a gyárilag engedélyezett
250-ről 300 km/h-ra ugrik az autó végsebessége. A második szakaszban
újraprogramozzák a motorelektronikát, ami kb. 30 lóerős
teljesítménynövekedést eredményez, a legnagyobb nyomaték 520-ról 535
Nm-re emelkedik.
A harmadik szinten már komolyabb kiegészítők érkeznek,
katalizátorból, kipufogóból és légszűrőből sportváltozatot illesztenek
az autóba, és mindenféle elektronikus korlátozást kiiktatnak. A V10-es
teljesítménye ekkor
560 LE, nyomatéka 575 Nm környékére emelkedik, az autóval
megtehető legnagyobb sebesség így már 320 km/h körül alakul.
Természetesen az autó külsejéről sem feledkeztek meg. Keskeny,
kevlárból vagy üvegszálból készített spoiler kerül a teljesen
áttervezett első lökhárító alá, oldalról köténykék, hátul két, a tetőre
és a csomagtérajtó szélére helyezett szárny, valamint a hátsó
lökhárítóba integrált diffúzor különbözteti meg a mezei M6-ostól.