Folytassa, Peugeot 206

2006.02.23. 12:19

A régi kisautó még évekig gyártásban marad, akárcsak a Renault Clio vagy a Fiat Punto régebbi változatai. Ugyanakkor alaposan megnyirbálják a motorválasztékot, és felszereltségi szintekből is csak kettő lesz a 207-es bemutatója után.

A 206-ost a jövőben összesen háromféle motorral készítik majd. Az egyszerűbb felszereltségű változatokba 1,4 literes, 75 lóerős benzinmotort vagy ugyanekkora hengerűrtartalmú 70 lovas turbódízelt építenek, míg a gazdagabb felszereltséghez 1,6 literes, 110 lóerős, benzines négyhengerest is kérhet a vásárló. Meglepő, de az összes karosszériaváltozat gyártásban marad, így a három- és ötajtós mellett az SW is elérhető lesz. A 206CC kupé-kabriót a paletta szűkítése nem érinti: míg meg nem érkezik az utódmodell, addig minden változatlan marad a nyitható tetejű változat körül.

Úgy tudjuk, a Peugeot ellenfeleivel szemben Nyugat-Európában nem az árak drasztikus csökkentésével szeretné fenntartani a típus iránti érdeklődést, hanem a felszereltség bővítésével, bár azt egyelőre nem tudjuk biztosan, hogy mifelénk is ugyanezt a taktikát követik-e.