Megérkezett Magyarországra az euro-Cadillac

2006.04.10. 12:41

A BLS alapára 8,2 millió forint, azaz érezhetően drágább, mint édestestvére, a Saab 9 3-as, de cserébe nem kap kis 1,8 literes benzinmotorokat, olcsóbb hozzá az automata váltó, és jóval könnyebb észrevenni.

A legegyszerűbb változat 1,9 literes, 150 lóerős Fiat-GM dízelmotorral és kézi váltóval, Business felszereltségi szinten egész pontosan 8 226 500 forintért vihető haza. Már ehhez is jár egy egyszerűbb klímaberendezés, tempomat, az összes elérhető légzsák és nyaktörés-gátló fejtámla, héthangszórós hifi, bőrbevonatú kormány, és még egy csomó apróság. Ugyanez az alapváltozat 8 313 200 forintért kétliteres, 175 lóerős turbómotorral is megrendelhető. Az Elegance kivitelért, amely automata kétzónás klímát, plusz 2 pohártartót, több irányba állítható vezetőülést, ötödik fejtámlát, faberakást, és hasonlóan lényeges dolgokat tartalmaz, majdnem 800 ezer forint felárat kérnek, viszont csak így szerezhető meg az autó 210 lóerős, kétliteres, négyhengeres (9,636 millió forint), vagy 255 lóerős, 2,8 literes, V6-os turbómotorral (11,842 millió forint).

Létezik még egy agyonextrázott csúcsváltozat Sport Luxury néven, csak V6-os motorral, 12,995 millió forintos áron. Minden BLS-hez rendelhető automata váltó, durván félmillió forintos felárral.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.