Parnelli Jones munkásságának állít emléket a legismertebb amerikai tuningcég. A Saleen Parnelli Jones Mustang névre hallgató típust az amerikai versenyzőlegenda 1970-es Trans-Am sikereinek emlékére építették.
A látványos narancssárga-fekete versenyfestés és a klasszikus mintát követő felnik egy az egyben a 26 éves Boss Mustang versenygépet idézik, sőt, a Saleen mérnökei még az eredetileg 4,6 literes, V8-as motor hengerűrtartalmát is megnövelték 4,9 literre, azaz 302 köbhüvelykre, mivel az eredeti versenyautóban is épp ekkora motor dolgozott. Természetesen a teljesítmény is méltó a példaképhez: a hengerenként három szelepes nyolchengeres 370 lóerő teljesítmény és 502 Nm nyomaték leadására képes. Az egyetlen apró szépséghiba, hogy a jelenlegi Mustangot az 1964 és 1969 közt gyártott sorozatról mintázták,
így alig emlékeztet az 1970-es Bossra, bár a Saleen tervezői a fényszórókon átfutó vízszintes csíkkal és a hűtőrácsba épített két kerek lámpával azért megpróbálták felidézni az utolsó igazán erős Mustangok szellemét. A különleges festésű modellből összesen 500 példányt készítenek, bár ezek közül egy, a 001-es sorozatszámú a névadó Parnelli Joneshoz kerül. A maradék 499 autót kb. 60 ezer dolláros, azaz átszámítva úgy 13 millió forintos áron lehet megvásárolni.
Parnelli Jones az Egyesült Államok egyik legsikeresebb autóversenyzője volt az 1960-as évek közepén. Pályafutását még 1956-ban kezdte, és a csúcsot az 1963-as Indianapolis 500 verseny megnyerésével érte el. Később más kategóriákban is sikerrel próbálkozott, egyebek közt nyert Nascar-versenyeket, és sportkocsi-versenyeket is. Az aktív versenyzéstől 1970-ben vonult vissza, de később az Indycar sorozatban és a Formula-1-ben is feltűnt csapattulajdonosként. Egy-egy nosztalgiaversenyen még manapság is fel-feltűnik, többek közt a narancssárga Boss 302-es volánjánál is.