A General Motors ausztrál ága vette kézbe a Detroitban bemutatott
Chevrolet Camaro-tanulmány szériaváltozatának kifejlesztését. A
vállalat egyik szóvivője elmondta, hogy a közeljövőben fejlesztendő
hátsókerék-hajtású modellek alapjául a Zeta padlólemezt szemelte ki a
konszern, és nagy erőket állítottak a modellfejlesztésre. A Zeta
platformra épül majd az új Commodore-család, és valószínűleg egy új
Monaro kupé.
Ugyanerre az alapra építhetik a rég kipusztult Opel Omega utódját
is, mely feltehetőleg az Insignia tanulmányon látott vonalakat viseli
majd, és a korábbi klasszikus limuzinos forma helyett inkább valamilyen
crossover jármű lesz, mint a Mercedes R osztály.
A Monaro és a Camaro mellett a Pontiac GTO legfrissebb változata
is Zeta-alapú lehet, ellenben a Saab következő, az Aero X koncepció
által inspirált kupéjához valószínűleg a valamivel kisebb, a 9-3-ast és
Cadillac CTS-t alátámasztó Theta platformot fogják felhasználni.