Acura RDX-nek próbálták álcázni a prototípust, de a fotós kiszúrta a turpisságot. A Honda tesztelőinek ötlete persze nem véletlen: az új CR-V és a napokban bemutatott RDX azonos alapokra épül, és a két karosszéria arányai is nagyon hasonlóak, bár a részletek gyökeresen eltérőek.
Jól látható például, hogy az autó hátsó oldalablakainak vonalát
ragasztócsíkokkal igyekeztek átrajzolni, de a fotón kivehető az új
Honda terepjáró érdekes, íves ablakkialakítása. Láthatóan megtartották
a tetőoszlopba integrált hátsó lámpasort is, amely az előző két CR-V
változatra is jellemző. A fotón úgy látszik, a harmadik generáció egész
rövid első túlnyúlással készül, bár sajnos az orr kialakítása ezen a
fotón nem látható.
Úgy tudjuk, a motorválaszték nem változik sokat. Amerikában továbbra is 2,4 literes négyhengeressel forgalmazzák majd a típust, bár a motor teljesítménye valamivel nagyobb lehet – a becslések szerint az eddigi 160 helyett legalább 170 lóerő –, míg Európában valószínűleg változatlanul kétliteres 150 lóerős benzines és a 2,2 literes, 140 lóerős turbódízel motorral kerül piacra a típus.
A hivatalos bemutatóra legkorábban az idén szeptemberben kerülhet sor, a forgalmazást pedig várhatóan a jövő év elején kezdik.